Baltimaid esindav päikeseauto vajab viimast tõuget Austraalia MMile jõudmiseks

Baltimaade esimese ja teise päikeseauto ehitanud Solaride’il on sel kevadel valmimas ka kolmas. Maailmameistrivõistlustele jõudmiseks aga avajab tiim veel toetust.
Kirjutame asjadest, mis viivad meid edasi: tasakaaluliikurist kuni isejuhtiva laevani. Muidugi testime ka uusi (ja vanu) sõiduautosid.
Baltimaade esimese ja teise päikeseauto ehitanud Solaride’il on sel kevadel valmimas ka kolmas. Maailmameistrivõistlustele jõudmiseks aga avajab tiim veel toetust.
Uus mudel, mille disain on ühendatud Itaalia stiili ja Hiina koostööga, on pälvinud tähelepanu oma visuaalse atraktiivsuse ja taskukohase hinnaklassi tõttu. Paraku esmamulje varjab mitmeid probleeme, mis võib sõidukogemust oluliselt mõjutada.
Elektriautode levikuga on kasvanud ka küsimused nende ohutusest, eriti tulekahjude korral. Elektrisõidukite akud põlevad teistmoodi kui sisepõlemismootoriga autode kütus, mistõttu on nende kustutamine keerulisem ja aeganõudvam. Renault grupi uus tehnoloogiam, võib olla lahendus, mis võimaldab päästjatel kustutada põlevat akut vaid mõne minutiga.
Kuidas see töötab?
Tehnoloogiahuviliste ja lennundusfännide kauaoodatud hetk on käes – aasta lõpus jõudis avalikkuse ette uus Microsoft Flight Simulator 2024, mis on nüüd saadaval PC Game Passi, Windows PC ja Steami kaudu.
See on üsna uus tase lennusimulatsiooni maailmas, mis toob mängijateni uskumatult tõetruu ja detailse kogemuse. Lenda kasvõi oma kodu kohal.
Dacia Duster 2024 on maasturiturul omaette fenomen. Alla 30 000-eurose hinnaklassi toimiv nelikveoline on tänapäeval haruldus, kuid Dacia on suutnud seda võimalust pakkuda. Eestis algab nelikveolise mudeli hind umbes 25 990 eurost, tehes sellest konkurentsitult taskukohase valiku.
Coop ja Elektrum Drive käivitavad tuleval aastal Eestis seni suurima elektriautode laadimisjaamade rajamise projekti, mille käigus paigaldab Elektrum kahe aasta jooksul laadimisjaamad enam kui 200 Coopi kaupluse juurde üle kogu riigi.
Elektrum Eesti juhatuse esimehe Agnes Maki sõnul on tegemist Elektrum Drive’i seni suurima investeeringuga laadimisjaamade võrgustiku laiendamisse.
Elektriauto omamine muutub aina populaarsemaks, kuid laadimine on endiselt paras peavalu. Nagu enamik probleeme, algavad ka need kodust, kus füüsikatundi ei austatud piisavalt ning puudub arusaam, et seinakontaktid ja kaablid ei pruugi sobida ega paku piisavat võimsust. Avalik laadimine on kallis ja üleüldse, elektriautot ostavad ju ainult... need kes Subaru brändi USAs päästsid.
Dacia on astunud suure sammu edasi, tuues turule kaua oodatud Bigsteri. Tegemist on C-segmendi maasturiga, mis teeb Dacia atraktiivseks täiesti uuele kliendisegmendile. Bigster on ruumikam ja kõrgtehnoloogilisem kui ükski eelnev Dacia, säilitades samas brändi tuumiku: lihtsus, praktilisus ja taskukohasus. Uue Bigsteri turuletoomine on osa Renault Grupi laiemast strateegiast, mis keskendub grupi mudelite moderniseerimisele, elektrifitseerimisele ja jätkusuutlikkusele, pakkudes samas taskukohaseid, kuid innovaatilisi sõidukeid.
GWM WEY 05 on pistikhübriid, mis tõotab tuua luksuslike linnamaasturite turule uue standardi. Great Wall Motorsi (GWM) lipulaevaga, mis ühendab endas tehnoloogia, keskkonnasõbralikkuse ja konkurentsivõimelise hinna, samas pakkudes kõiki luksusautodele omaseid mugavusi.
Ka hästi valgustatud kohas pargitud auto võib kergesti varaste sihtmärgiks muutuda. Saagiks lähevad tavaliselt kergesti eemaldatavad autoosad, mida saab hiljem mustal turul müüa, välismaale transportida või teiste sõidukite remondiks kasutada.
Autoandmetega tegeleva ettevõtte carVerticali eksperdi Matas Buzelise sõnul on varaste sihtmärgiks tavaliselt uuemate autode osad, mida saab müüa kallimalt. Nende tähelepanu köidab kõik, alates katalüsaatoritest kuni velgede ja isegi numbrimärkideni. Kuidas saavad sõidukiomanikud end aga kaitsta?
We also use analytics & advertising services. To opt-out click for more information.