Eesti ettevõte GuardTime võitis rahvusvahelisel idufirmade konkursil esikoha | AM.ee

Eesti ettevõte GuardTime võitis rahvusvahelisel idufirmade konkursil esikoha

Eesti idufirmade "maffia", nagu seda edu hiljutisel Seedcampil nimetati, teeb jälle edusamme. Seekord võitis ajatempli teenust pakkuv Eesti ettevõte Guardtime esikoha rahvusvahelisel idufirmade konkursil Innotribe.

Enam kui saja konkurendi hulgast võitjaks tõusnud GuardTime pälvis auhinnarahana 50 tuhat dollarit.

“Meil on äärmiselt hea meel, et ajatemplite süsteem on leidnud tunnustust rahandussektoris, kus seda saab kasutada näiteks interneti- ja mobiilimaksete turvamiseks ning dokumentide ehtsuse tõestamiseks,” kommenteeris võitu Mike Gault, GuardTime’i juhatuse esimees. “Konkursi võitmine on kindlasti märgiks ka meie partneritele, et nad on valinud oma andmete turvamiseks õige suuna,” lisas Raul Vahisalu, GuardTime Eesti tegevjuht. Vahisalu hinnangul muutub digitaalsete andmete autentsuse tõendamine tulevikus järjest olulisemaks.

Innotribe´i võistlus oli korraldatud enam kui 9700 finantssektori ettevõtet koondava organisatsiooni SWIFT (Society for Worldwide Interbank Financial Teleommunication) poolt. Auhind anti GuardTime’ile kätte 22. septembril Torontos toimunud Innotribe@Sibos konverentsil.

„Innotribe’i idufirmade võistluse eesmärgiks on tunnustada neid ettevõtteid, kes lahendavad uuenduslikul moel finantssektoriga seonduvaid probleeme. GuardTime’i võit näitab selgelt, et nende teenus on innovatiivne,“ rääkis konkursist Kosta Peric, SWIFTi innovatsioonijuht.

GuardTime pakub matemaatilistel alustel põhinevat ajatempli teenust, millega on võimalik tõendada dokumentide ja andmete autentsust ning päritolu. Ajatemplit on võimalik kontrollida avaliku võtme abil, mis ilmub Äripäevas ja Financial Times’is. Eestis kasutab GuardTime’i teenust näiteks SEB pank.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.