Skype teatas, et on laiendanud Skype for SIP beetaprogrammi, et ettevõtted saaksid seda kasutada koos olemasolevate SIP-protokolli põhiste PBX- ja Unified Communication (UC) süsteemidega.
Ettevõtte IT-personalil tuleb selleks luua ja registreerida Skype’i ärikasutaja juhtpaneel (Business Control Panel ehk BCP) ja järgida juhiseid, et kohaldada Skype for SIP tööks olemasoleva SIP-suutliku sidesüsteemiga.
Veebipõhise juhtpaneeli abil saab ettevõte kontrollida Skype’i kasutamist ühest kohast ning tsentraliseerida Skype’iga seotud arveldused, osta ja jagada Skype’i krediiti, jälgida kogu ettevõtte kõnekrediidi kasutamist ja jääki ning kontrollida sedagi, millised kasutajad näevad milliseid Skype’i funktsioone.
Peamised omadused
Skype for SIP beetaversioon võimaldab ühilduvate PBX-idega ettevõtetel:
· helistada Skype‘iga tava- ja mobiiltelefonidele iga SIP-võimelise PBX- või UC-süsteemiga ühendatud seadme kaudu;
· võtta SIP-võimelise PBXi kaudu vastu sissetulevaid Skype’i-kõnesid, ühendades oma kodulehe Skype’i helistamisnupud PBX-iga, või ostes Skype’i online-numbri;
· hallata Skype’i kõnesid olemasolevate PBX- või UC-süsteemide kaudu, sh. kõnede edasisuunamine, konverentskõned, telefonimenüüd ja kõnepost – täiendavat tarkvara ei pea selleks alla laadima, samuti pole vaja lisaväljaõpet.
Skype for SIP beetaversiooni kohta leiab täpsemat informatsiooni koduleheküljelt http://www.skype.com/business/