Euronics võtab kõigis kauplustes kasutusele elektroonilised hinnasildid

Euronics vahetab detsembri jooksul välja kõik paberhinnasildid ning võtab kõigis kauplustes Eestis kasutusele uuema tehnoloogiaga elektroonilised hinnasildid.

Üksikud jaeketid Eestis kasutavad juba elektroonilisi hinnasilte valitud tootekategooriates või osades kauplustes, kuid terviklikult ei ole selline süsteem suurtes jaekettides veel väga levinud. Euronics on esimene tehnikakaupade kett Eestis, kes läheb üle täiselekroonilistele hinnasiltidele.

Euronicsi jaekaubanduse juht Kaidi Kelt selgitas, et tööjõukulude kasvades on mõistlik hindade muutmist automatiseerida. „Kuigi esmapilgul paistab elektroonilise hinnasildi tükihind kulukam kui paberhinnasildi puhul, siis tänaste tööjõukuludega tasub see end ära,“ rääkis Kelt. „Elektroonilised hinnasildid aitavad tõsta tööjõu efektiivsust, välistada inimlikke eksitusi ja pakkuda paremal tasemel klienditeenindust, sest kliendikonsultandid saavad keskenduda oma põhitööle.“

Täiselektrooniline hinnasiltide süsteem teeb ka käibemaksutõusust tingitud hinnamuutuse lihtsamaks, kuna hindade muutmine käib vajadusel sekunditega.

Lisaks põhjendas Kelt, et elektroonilised hinnasildid on pabersiltidest keskkonnasõbralikumad ja vähendavad massiliselt pabersiltide printimise ja plastikümbriste tootmise vajadust. „Elektroonilised hinnasildid hoiavad kokku ligi 10 aasta jagu pabersiltide printimist,“ rääkis ta.

Neljavärvilised elektroonilised hinnasildid aitavad kampaaniatooteid paremini esitleda ning teevad ostukogemuse terviklikumaks. Siltidel oleva QR-koodi abil saavad kliendid toote kohta Euronicsi e-poest kiiresti lisainfot.

Elektrooniliste hinnasiltide maksumus on 0,5 miljonit eurot ning need on välja töötanud ja arendanud maailma juhtiv nutilahendustele suunatud ettevõte SES-imagotag. Euronicsi teenuse tehnoloogiapartner on Hansab AS.

„Elektroonilised hinnasildid on kaupluse protsesside digitaliseerimise loogiline samm, mille peamine eelis on haldus- ja tööjõukuluvõit hindade ja kampaaniate uuendamisel, kuid lahendus aitab laiemalt ka efektiivistada tööprotsesse ja parendada kliendikogemust. Lääne-Euroopas enam levinud lahenduse vastu on viimastel aastatel ka Eestis märgata tugevat huvi kasvu. Euronicsi jälgedes lähevad tõenäoliselt paari järgneva aastaga suuremad kaubandusketid Eestis ka digitaalsetele hinnasiltidele üle,“ märkis Hansab ASi kaubanduse valdkonnajuht Ott Viirmann.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.