Huawei avaldas 31. märtsil 2016. aasta auditeeritud finantstulemused, mis näitavad jõulist kasvu ettevõtte telekommunikatsiooni, ärikliendi ja erakliendi äriüksuste lõikes. Kogu grupi aastatulu oli 70,9 miljardit eurot, mis on 32% rohkem kui 2015. aastal. Netokasum oli kokku 5 miljardit eurot, mis on 0,4% kasv aasta varasemaga võrreldes. Täiendavalt panustas Huawei ka teadus- ja arendustegevustesse 10,4 miljardit eurot.
„2016. aastal hoidis Huawei oma strateegilist fookust ning saavutas tugeva kasvu. Me oleme jätkuvalt kliendikeskse mõtteviisiga ning toetame digitaliseerumist kõigis sektorites, et luua oma klientidele väärtust ning tagada jätkusuutlik kasv,“ ütles Huawei praegune tegevjuht, Eric Xu.
Möödunud aastal oli Huawei Carrier Business Groupi kasum 39,5 miljardit eurot, mis on 24% rohkem kui aasta varem. Tulemus saavutati, keskendudes digitaaliseerumisele, pilveteenustele, videole ja asjade internetile.
Huawei Enterprise Business Group tegeles IKT infrastruktuuriga, et toetada digimuudatusi finants-, energia-, valitsusasutuste ning avaliku ohutuse valdkondades. Need äritegevused moodustasid aastakasumist 5,5 miljardit eurot (kasv 47% võrreldes 2015. a).
Huawei Consumer Business Group, mis kogub kasvavat globaalset tuntust tipptasemel seadmete brändina, tarnis 2016. aastal 139 miljonit nutitelefoni. Nende kasum moodustas aastakasumist 24,4 miljardit eurot, kasvades 44% võrreldes 2015. aastaga.
2016. aasta finantstulemuste aruande saab alla laadida siit: www.huawei.com/en/about-huawei/annual-report/2016.