Asjad lähevad Internetti ja meil inimestel, on hea teada, mida need seal tegema hakkavad. Teada saada aitab Big Data. 7. septembril toimubki Telliskivi loomelinnakus äriotsustajatele mõeldud "Ärikonverents: Analüütikaga Edukaks", kus keskendutakse ettevõtetele olulistele ärianalüütika teemadele.
Ärianalüütika turg on pidevas muutuses, andmeid on aina rohkem ning tuleb leida viise, kuidas neid enda ettevõtte kasuks tööle panna. Ärikonverentsil räägitakse anaüütikaturu visioonist, konkreetsetest mõõdikutest ja lahendustest, mis ei nõua suuri alginvesteeringuid.
Ärikonverentsi Keynote’i teeb Mark Torr. Mark Torr on Microsofti Kesk- ja Ida-Euroopa regiooni analüütika ja IoT valdkonna vastutav tootejuht. Mark on andmehalduse, analüütika ja aruandluse vallas töötanud üle 20 aasta, enamik sellest möödus juhtivatel kohtadel SAS Instituudis. Ta on töötanud klientidega tervest maailmast ja kõikidest valdkondadest, aidates neil näha, kuidas analüütikaga andmed ettevõttele tõeliseks väärtuseks muuta. Lisaks teevad esitluse juhtimiskonsultatsioonidele keskendunud Per Capita, advokaadibüroo DERLING, majandustarkvara lahendustele keskendunud BCS Itera ja analüütikavaldkonna eksperdid ettevõttest Intelex Insight.
„Primendis oleme mõistnud, et klassikaline IT oma arvutite ja serveriruumidega on jäämas minevikku. Praeguse hetke IT peab eelkõige aitama ettevõtetel jõuda oma ärieesmärkideni, pakkudes selleks vajalikke lahendusi. Primendis oleme näinud, et mitmed ettevõtted ei kasuta ära andmete täit potentsiaali, sest peavad analüütikalahendusi kalliteks ja keerulisteks. See aga pole enam nii ja konkurentsieelise säilitamiseks tuleb andmed enda kasuks tööle panna.“ ütleb konverentsi teemade ja vajaduse kohta Primendi tegevjuht Toomas Mõttus.
Ärikonverents: Analüütikaga Edukaks toimub teist korda. Korraldab Primend.