Ehkki OÜ Regio on tuntud nime ja kaubamärgiga, sai sellest nüüd juriidiliselt uus ettevõte ning tarkvarafirma AS Reach-U jäi juriidiliselt samaks ettevõtteks edasi, kuid ei kanna enam ärinime Regio. Regio kaardilahenduste osa osteti välja juhtivtöötajate poolt nö klassikalise management buy out tehinguga.
Klientide jaoks muutusi ei ole – kõigiga tegelevad edasi samad inimesed kes siiani, kinnitavad Reach-U ja Regio juhid.
AS Reach-U/Regio asutaja Teet Jagomägi põhjendab kaardilahenduste osakonna müüki sooviga keskenduda paremini uudse tehnoloogiaga suurte IT lahenduste tegemisele mobiilioperaatoritele üle maailma.
Regio juhi Leida Lepiku sõnul on kogu kaarditegijate meeskond innustunud valdkonnast, kus iga päev töötavad „Soovime pakkuda edasi kvaliteetseid kartograafilisi tooteid kogu maailmas. Kindlasti jätkame Eestis Regio teedeatlaste väljaandmist, seinakaartide tootmist ning erinevate ruumiandmete müüki. Uueks hooajaks on ettevalmistamisel uus kaart-reisijuhtide sari ning mitmed uued kaardilahendused. Kaardirakendusi pakume koostöös Reach-U’ga ja mitmete teiste tarkvaraarendajatega,“ selgitas ta Regio perspektiive. Samuti soovitakse olla jätkuvalt hea partner riigiasutustele ja avalikule sektorile.
Regio OÜ tegevusvaldkondadeks on Regio kaubamärgi all kaartide loomine ja kirjastamine, geoinfo kogumine, töötlemine ja visualiseerimine. Ettevõttes töötab 17 inimest. Omanikeringi kuulub hetkel kuus Regio töötajat, kellest kaks on ettevõttes töötanud asutamisest peale, st 25 aastat. 2016. aasta prognoositav käive on ca 500 000 eurot. Kokku turustatakse kaarte 6 riiki üle maailma.
Reach-U on tegev 34 riigis üle maailma, luues tarkvaralahendusi mobiilside, energeetika, metsanduse, turvalisuse, targa linna, turismi ja transpordi valdkondades. Peamisteks klientideks on 25 mobiilioperaatorit neljal kontinendil, töötajaid on 51.