Jalgpall ja digi - kaks meeste lemmikut. Robert Lewandowski hakkab tutvustama Huaweid | AM.ee

Jalgpall ja digi - kaks meeste lemmikut. Robert Lewandowski hakkab tutvustama Huaweid

Poola jalgpalli rahvusmeeskonna kapten ja maailma üks parematest jalgpalluritest, Müncheni Bayernis mängiv Robert Lewandowski on Huawei uus brändisaadik Kesk- ja Ida-Euroopas, Balti riikides ja Skandinaavias.

Robert Lewandowski reklaamib alates novembrist Huawei brändi ja tarbekaupu: nutitelefone, tahvelarvuteid ja kantavaid seadmeid. Jalgpalluri kaasamine haakub Huawei brändi tunnuslausega „Make it Possible“ („Kõik on võimalik“).

Robert Lewandowski on Müncheni Bayerni jalgpalliklubi esiründaja ja Poola jalgpalli rahvusmeeskonna kapten. Bundesliga ühe resultatiivsema väravakütina lõi ta hooajal 2014–2015 31 mängus 17 väravat. Tänavu 22. septembril purustas ta Euroopa viie suurema jalgpalliliiga kõigi aegade rekordi, lüües 8 minuti ja 59 sekundiga viis väravat. Seega sai temast maailma jalgpalliajaloo kiireim väravalööja.

Lewandowski tee edule pole olnud lihtne. Tal on jalgpallurina tulnud ületada palju katsumusi, ent kõigele vaatamata on ta tõusnud tippu. Järjekindel töö ja usk oma võimetesse aitasid tal saavutada oma suurima unistuse.

Huawei asutati 1987. aastal paarikümne töötajaga väikeettevõttena. 28 aasta jooksul on Huawei ületanud palju raskusi, kunagi alla andmata. Tänu kliendikesksele innovatsioonile, järjepidevatele investeeringutele teadus- ja arendustegevusse ning tõsisele tööle ja pühendumusele on Huawei tänaseks esindatud 170 riigis ja territooriumil ning on tõusnud tundmatust väikefirmast Interbrandi saja juhtiva globaalse kaubamärgi hulka.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.