Tele2 avas Facebookis klienditeeninduse | AM.ee

Tele2 avas Facebookis klienditeeninduse

Tele2 avas Facebooki suhtluskeskkonnas klienditeeninduse, kus spetsiaalselt koolitatud töötajad vastavad tööpäeviti küsimustele tunni jooksul.
 
Tele2 Eesti klienditeenindusdirektori Sirli Seliovi sõnul suhtlevad inimesed ettevõtetega Facebookis järjest enam ja virtuaalne klienditeenindus on uus trend nii Eestis kui mujal maailmas. “Kui inimesed on seal, siis peavad ka ettevõtted järgi tulema. Vastasime ka seni Facebookis klientide päringutele, kuid nüüd saime valmis mugavama ja kiirema rakenduse ning koolitasime oma töötajad sotsiaalmeedia tavade kohaselt vastama,” ütles Seliov.

 
“Praegu tuleb päevas paarkümmend päringut ja klient saab tööajal vastuse tunni jooksul,” lisas Seliov.
 
Facebooki rakendus hõlmab levinumaid küsimusi ning ka otsingut varasemate teemade leidmiseks. Tele2 Facebooki klienditeenindus on avatud tööpäeviti 10-19. Tele2 Eestil on Facebookis 58 000 fänni.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.