Latitude59 veenmisvõistluse võitja on Innovative Parking Solutions | AM.ee

Latitude59 veenmisvõistluse võitja on Innovative Parking Solutions

Tallinna Tehnikaülikoolis toimunud mitmepäevasel rahvusvahelisel Latitude59 startup-konverentsil oli täna idufirmade veenmiskõnede päev. Veenmiskõne ehk pitchinguga peab alustava ettevõtte meeskond veenma võimalikke investoreid oma idee headuses ja meeskonna läbilöögivõimes selle idee elluviimisel. Võitjaks kuulutati Innovative Parking Solution.

Latitude59 pitching-võistlusel selgitati välja parima veenmiskõne esitanud idufirma. Eilses eelvoorus osalenud kahekümnest firmast pääsesid publiku lemmikutena edasi viis ettevõtet:

Parima veenmiskõne esitaja auhindadeks on tasuta töötuba Startup Wise Guys ärikiirendi poolt, pääs Silicon Valley ringsõidule koos Tehnopoli äriinkubaatoriga, 1000-eurone turundustoetus ArcticStartupilt, õigusabi SNR Dentonilt 5000 USD ja Glimstedtilt 2500 USD väärtuses ning kaks pääset 17.-18. oktoobril Helsingis toimuvale Arctic15 konverentsile (väärtuses 500 EUR).

Kõik see kuulub nüüd Innovative Parking Solution OÜ-le, mis pakkus parima veenmiskõnega välja oma lahenduse parkimise mugavamaks muutmisel - väikese seadme, mis asetatakse sigaretisüütaja toitepesasse autos ja mis saab GPS-ist saadavate koordinaatide põhjal ise aru, millal parkimist alustatakse ja lõpetatakse ning saadab parkimisinfo keskserverisse. Seal koostatakse kuu parkimisteenuste eest arve ja saadetakse kuu lõpus kliendile maksmiseks. Trahvikviitungid jäävad niimoodi unustamise eest tulemata.

Lähiriikide start-up entusiaste koondaval konverentsil Latitude59 jagasid valdkonna eksperdid kahe päeva kestel toimuvatel loengutel ja vestluspaneelidel teadmisi ning kogemusi Põhjamaade ja Baltikumi alustavatele IT-ettevõtjatele. Regiooni suurim omataoline konverents keskendus päevakohastele idufirmasektoritele nagu mobiili- ja veebiteenused, aga ka alternatiivsetele valdkondadele nagu biotehnoloogia või rohelised tehnoloogiad.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.