Photizo poolt läbi viidud hallatud printimisteenuste (Managed Print Services, MPS) uurimus kaardistab valdkonna juhtivaid brände, uuringu kohaselt olid HP, Canon ja Xerox hallatud printimiseteenuste pakkumises 2009. aastal Lääne-Euroopas liidripositsioonidel.
HP oli juhtival positsioonil brändi tugevuses ja Canon brändi kogemuste vallas. Ricoh oli tugevuselt järgmine bränd, Xerox suurendas nii brändi tugevust kui ka kogemust.
2008. aastal juhtisid HP ja Canon Lääne-Euroopa MPSi turul nii brändi kogemustes ja tugevuses. Seega HP säilitas oma esikoha brändi tugevuses ja Canon liidripositsiooni brändi kogemuses.
Photizo Group kasutab brändi tugevuse hindamisel ostja teadlikkust teenusest, kaalutlusi teenuse ostmisel ning tehtud oste; samuti tarbija rahulolu ja valmidust sama teenust ka teistele soovitada. Photizo on ainus uuringuid teostav firma, mis võtab oma brändi tugevuse indeksi koostamisel arvesse edasimüüjate tegevusi, vastandades need analüütikute arvamustega ning mõõtmaks hallatud printimise teenuste tugevust ja efektiivsust.
Läbiviidud uurimus oli esimene omataoline, mis keskendub hallatud printimisteenuste pakkujatele Lääne-Euroopas. Uuringu läbiviimisel kasutati Prantsusmaa, Saksamaa ja Suurbritannia teenuse kasutajate andmeid. Photizo Group intervjueeris rohkem kui 300 hallatud printimisteenuste alast otsustajat, et mõista ja kindlaks teha Lääne-Euroopa turu nüansse ja eelistusi. Uurimusse kaasati ainult inimesi, kellel oli aktiivne roll MPSi alaste otsuste tegemisel.