Faktum & Ariko suurettevõtete teeninduskvaliteedi uuringu põhjal saavutas EMT parima tulemuse nii teeninduse meeldivuse ja sõbralikkuse kui kliendi probleemide lahendamise ladususe ja täpsuse osas.
„Hindame eriti kõrgelt seda, et oleme positiivsed tulemused saanud reaalsete klientide tagasiside põhjal, mitte kunstlikult loodud ostusituatsioonide või testostude tulemusel,“ ütles EMT müügi- ja teenindusdirektor Indrek Randveer.
Mõned päevad tagasi teatas Tele2, et saavutas TNS Emori poolt läbi viidud Eesti Teeninduse Indeks 2009 uuringus mobiilsidefirmade seas esimese koha. Emori uuringus kasutati testostude meetodit.
Faktum & Ariko viib suurettevõtete teeninduskvaliteedi uuringut läbi alates 2002. aastast. Uuringu raames selgitatakse välja hinnangud kahele teeninduskompetentsile: teeninduse meeldivus ja sõbralikkus ning kliendi probleemide lahendamise ladusus ja täpsus. Hinnanguid kogutakse järgmiste ettevõtete kohta: Eesti Energia, Eesti Gaas, Eesti Post, Elion, EMT, Elisa, Tele2, Starman, Swedbank, Sampo Pank, SEB.