IFA tehnoloogiamess tähistas oma 100. sünnipäeva rohkem kui 215 000 külastajaga | AM.ee

IFA tehnoloogiamess tähistas oma 100. sünnipäeva rohkem kui 215 000 külastajaga

Berliinis toimunud IFA tehnoloogiamess tõi oma 100. juubeliaasta tähistamiseks kokku üle 215 000 külastaja 138 riigist, sealhulgas rohkem kui 133 000 erialakülastajat. Üritusel osales enam kui 1800 eksponenti, kes tutvustasid uusimaid tarbeelektroonika ja kodumasinate lahendusi. Teemadeks olid tehisintellekt, jätkusuutlikkus ja digitaalne tervis.

Messi avas Saksamaa kantsler Olaf Scholz piduliku galaga, millele järgnes innovatsioonide tutvustus kõikidest sektoritest. Silmapaistvateks esinejateks olid Miele Groupi juht Dr. Reinhard Zinkann, SharkNinja tegevjuht Mark Barrocas ja MediaMarktSaturni tegevjuht Dr. Karsten Wildberger, kes keskendusid ringmajandusele, tehisintellektile ja ühenduvusele.

Foto: IFA

Külastajate arv kasvas 18% võrreldes eelmise aastaga, suur osa kasvust tuli külastajatest Ameerika Ühendriikidest, Itaaliast, Prantsusmaalt, Poolast, Koreast ja Suurbritanniast. IFA messi ala oli täies mahus välja müüdud, eriti suurt tähelepanu tõmbasid sellised valdkonnad nagu nutikodu, kommunikatsioon, mängimine ja digitaalne tervis.

IFA NEXT innovatsioonialal said särada üle 200 idufirma, nende seas ka lendavate autode ja tehisintellektil põhinevate droonide tegijad.

Kuulsas Sommergarteni kontserdipaigas esinesid rahvusvahelised artistid nagu Bryan Adams ja Faithless ning kohalikke hiphop-artiste. Lisaks tõi kohale tuhandeid fänne Saksamaa populaarse taskuhäälingu „Fest und Flauschig“ otseülekanne.

IFA 2024 suuremateks teemadeks olid tehisintellekti kasutuselevõtt ja jätkusuutlikkus, kus paljud ettevõtted näitasid, kuidas nende tooted ja teenused toetavad keskkonnasäästlikumat elustiili. Digitaalne tervis tõusis samuti esile, pakkudes lahendusi tervise hoidmiseks tehnoloogia abil.

Järgmine IFA tehnoloogiamess toimub 5.–9. septembril 2025 Berliinis.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.