Telia avas Tartus oma esimese Cleveroni ehitatud iseteenindus-esinduse | AM.ee

Telia avas Tartus oma esimese Cleveroni ehitatud iseteenindus-esinduse

Telia avas täna Tartu Lõunakeskuses koostöös Viljandi tehnoloogiaettevõttega Cleveron oma esimese iseteenindusesinduse. Maailmas ainulaadse lahendusega on võimalik tutvuda pilootprojekti korras augusti keskpaigani. 

Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juhi Katre Liibergi sõnul on iseteenindusesinduste eesmärk hakata tulevikus asuma regioonides, kus Telial hetkel esindust pole, aga klientidel on soov oma seadmeid välja vahetada, uusi soetada või tellitud kaupa kätte saada. Kuigi esialgne plaan oli avada esimene taoline lahendus Raplas, ei leitud piloteerimiseks sobivat pinda. Otsingud siiski jätkuvad.

„Oleme pikalt otsinud võimalust taastada jätkusuutlikult oma kohalolek väiksemates linnades ja asulates üle Eesti. Regionaalne teeninduspunktide võrgustik on ühiskondlikust seisukohast väga oluline, kuid kahjuks pole seni kasutusel olnud lahendused olnud äriliselt jätkusuutlikud. Samas on meil Eesti ettevõttena soov panustada ühiskonna arengusse. Näeme, et uudne lahendus aitab meil parandada teenuste ja teenindustoe regionaalset kättesaadavust ning samal ajal kasvatada inimeste seas digilahenduste kasutusoskust. Iseteenindusesindused on meie viis lahendada struktuurseid muresid innovaatilisel ja jätkusuutlikul moel,” ütles Liiberg.

Telia iseteenindus

Telia ja Cleveroni koostöös sündinud iseteenindusesindus on maailmas ainulaadne lahendus, mille südameks on Cleveroni uutmoodi suure klienditeenindus-ekraaniga pakiautomaat, millesse saab "sisse astuda". Esindusse sisenenud klient saab puutetundliku ekraani abil ühenduse Telia kõnekeskuse konsultandiga. Ekraani juurde kuuluva makselahenduse kaudu saab kaupade eest tasuda ning seejärel sealtsamast, juba eelnevalt täidetud pakirobotist koodi abil oma vajalikud asjad kohe välja võtta.

Eeltäidetud pakirobotist saab seejuures kätte nii digibokse, ruutereid, SIM-kaarte kui ka näiteks telefone.

Telia iseteenindus, sisselogimine.

Cleveroni projektijuhi Arti Küti sõnul on aeg muuta mõtlemisviisi, et pakirobot on ainult postipakkide jaoks. „Pakirobot on tegelikult kaupade üleandmise lahendus ja nendeks kaupadeks võivad olla mistahes esemed. Klienditeenindusekraan annab pakiautomaadile veel ühe mõõtme - see muudab kogu koosluse millekski uueks ehk siis nutikaks iseteeninduslikuks poeks.“

Kütt tõi välja, et autonoomset esindust on kordades soodsam ülal pidada kui traditsioonilist esindust, lisaks saab automaatne esindus töötada ööpäevaringselt. „Selline iseteeninduspunkt võimaldab ka vältida inimkontakte, mis on praeguses olukorras väga oluline.”

Telia Lõunakeskuse esindus jätkab paralleelselt iseteenindusesinduse kõrval oma tavapärast tööd.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.