Hiina mobiilitootja Coolpad, mida idaeurooplased juba põgusalt tunnevad (ja ka AM on nii Modenat kui Portot juba testinud), pidas neljapäeva õhtul Münchenis maha suurejoonelise esitluse, millega maailmas kümne suurima mobiilitootja hulka kuuluv ettevõte kavatseb tõisemalt Euroopa turul kanda kinnitada. Kohale olid kutsutud ajakirjanikud, analüütikud ja edasimüüjad. Kohal oli ka AM.
Coolpad näitas Münchenis pidulikult Euroopale mõeldud kahte uut LTE nutitelefoni, mis maksavad alla 200 euro. Arvestades Euroopa tarbijate kõrgete nõudmiste ja ootustega, uuendas Coolpad ka oma logo ja kuvandit.
Uus logo.
Coolpad Torino S on 2.5D Curved HD ekraaniga, mis tähendab, et ekraanikaas on servadest natuke kumer ja lihtsam on üle servade viibelda.
Torino S-il on veel 2 GB RAM mälu ja 16 GB sisemälu. Peamine kaamera on 8 MP ja selfie-kaamera 2 MP. Aku on 1800 mAh.
Coolpad Porto S on suurema ekraaniga mudel. Ekraanidiagonaal on 5 tolli (vanal mudelil oli 4,7), kiire LTE toe ja Voice over LTE toega, Mediatek MT6735P quad-core protsessor töötab 1 GHz-ga. MicroSD pesa võib alternatiivselt kasutada ka dual SIM-i ehk teise SIM kaardi pesana. Porto mudeli üheks probleemiks oli aeglane töötamine, eks näis, kas uue mudeliga on sellest hädast üle saadud.
Coolpad Torino S on varsti saadaval (kuid mitte enne maikuud) valge ja kullakarva välimusega ning hinnaga 199 eurot, Coolpad Porto S valge ja tumehalli välimusega ning hinnaga 129 eurot (mitte enne märtsi).
Suurel Euroopasse laienemise peol seati eesmärgiks ka maailma suurimate mobiilitootjate hulka jõuda, sest praegune seitsmes koht Hiina totjat veel ei rahulda.
Fotod: KAIDO EINAMA