Toggl on juba pika ajalooga idufirma, mis on nüüd juba miljonikäibeni jõudnud.
Eesti kapitalil põhineva idufirma Toggl veebirakenduse uus disain võitis reklaamiauhinna Kuldmuna. Žürii kuulatas digistuudio Vigvam loodud lahenduse parimaks digireklaami veebirakenduste kategoorias. Mullu 1,2 miljoni eurose käibeni jõudnud Toggl pakub ajahaldusrakendust.
Pilveteenusena üles ehitatud rakenduse peamiseks sihtgrupiks on meeskonnad, kellel on vaja mõõta ja optimeerida projektidele kuluvat tööaega. Lisaks tööaja planeerimisele tarvitavad erinevate elualade esindajad Toggl’i tarkvara tunnitasu arvestuseks. Veebikeskkonna põhilahendus, mis aitab analüüsida tööle kulutatud aega ja tõsta selle abil tööviljakust, on tasuta. Tasuline versioon lihtsustab meeskonnatööd ja arveldamist. Toggl’ist on olemas rakendused ka nutitelefonidele. Rakenduse uue näo disainis Kaupo Kõrv, projekti juhtis Krister Haav. Kuldmuna konkurssi korraldab Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit. Hetkel asub uuendatud rakendus aaressil new.toggl.com.
Toggl on kasvanud idufirmale kohases tempos - võrreldes 2012. aastaga kasvas käive eelmisel aastal kaks korda. Ettevõtte juhi Alari Aho sõnul prognoosib ta 2014. aasta käibeks kaks miljonit eurot.
Eesti kapitalil põhineva Toggl’i peakontor annab Tallinnas tööd rohkem kui kahekümnele inimesele. Lisaks tegeletakse aktiivselt kliendisuhtlusega välismaal, eriti Ameerika Ühendriikides, kus paikneb suurim osa kasutajatest. Ettevõttel on üle poole miljoni kliendi, kelle asukohad hõlmavad peaaegu kogu planeedi.
Toggli disain, mis võitis kuldmuna.