Paari nädala eest esitles Microsoft oma uusimat Microsoft Dynamicsi tehnoloogiat - Microsoft Dynamics CRM 2013 ja Microsoft Dynamics AX 2012 R3-e. Mõlemad tooted aitavad ettevõtetel turul eristuda, kasvatada brändi väärtust ja leida uusi lahendusi, et olla turuolukorrast ja üldisest ärikeskkonnast sammuke eespool.
Microsoft Business Solutionsi asepresidendi Kirill Tatarinovi sõnul on kliendid tänapäeval teadlikumad tellijad, nende sotsiaalne võrgustik on tihedam ning nende häält on rohkem kuulda. Tema hinnangul vajavad ettevõtted kliendikesksemaid lahendusi, mis tagavad iga kliendikontakti tähendusliku ja meeldejääva talletamise.
Klientide jaoks on uue Microsoft Dynamics CRM-i puhul oluline täiendav rakendus, mis võimaldab tänu pilvetehnoloogiale pääseda oma infole ligi ükskõik kust ja kasutada toodet ka puutetundlike ekraanidega seadmetel nagu Windows Phone’i, iPhone’i ja Androidi telefonidel.
Rohkem infot:
Ettevõte tutvustas veel ka CRM-äriprotsesside paketti, mis on kliendi jaoks juba ette valmistatud ja eelseadistatud. See võimaldab kasutajatel väiksema vaevaga luua protsesse, mis võtavad arvesse tema ärivaldkonna eripärasid. Näiteks võib tuua spordi, tervishoiu, valitsusasutuste ja mittetulundusühingute protsesside haldamise näidised, aga ka mõned väga valdkonnakesksed lahendused nagu vanglas olevate kinnipeetavatega seonduva info haldamine. Microsoft töötas uue rakenduse jaoks välja 18 protsessinäidist ja kolm erinevat müügimeetodite lahendust, kaasates arendusprotsessi erinevate tööstusharude asjatundjaid. See rakendus on klientidele tasuta allalaadimiseks saadaval Microsoft Dynamics CRM-i turukeskkonnas.
2014. aasta esimeses kvartalis välja tuleva Microsoft Dynamics AX 2012 R3-e eesmärk on aidata ettevõtetel tagada sujuv töökorraldus, mis võimaldaks firmadel kiiremini kasvada ning suhelda oma klientidega neile sobival ajal ja viisil. Uus arendus pakub näiteks täiendavaid võimalusi laomajanduse ja transpordi haldamisel ning jälgida tarneahela toimimist reaalajas ja kogu mahus. Selle versiooniga kaasnevad uued teenused aitavad klientidel veelgi parandada Microsoft Dynamics AX-rakenduste toimimist, lihtsustavad rakenduste kasutuselevõttu ning pakuvad täiendusi hoolduse ja klienditoe osas.