Nielseni uuring: kes ja kuidas mobiile kasutavad? | AM.ee

Nielseni uuring: kes ja kuidas mobiile kasutavad?

Uuringufirma Nielsen uuris maailma erinevates riikides, kuidas inimesed mobiiltelefone kasutavad. Sellest saavad mobiiliturundajad ja äpimüüjad teha omad järeldused. Lihtsaid lahendusi paraku pole, sest uuring jõudis järeldusele, et riigiti ja demograafiliselt on kasutamise erinevused väga suured.

Uuritud kümne riigi seas muidugi Eestit polnud, kuid olid nii lääne arenenud riigid, ida hiiglaslikud riigid ja vahepealsed ka. 

Näiteks selgus, et nö arenenud riikides on valdav eelistus nutitelefonid. Samas aga Indias eelistatakse nutitelefonidele "tavalisi" mobiile, seal on nende osa koguni 80 protsenti. Ega asjata Nokia oma Asha tavamobiile just Indias esimesena müüma hakanud ja seal läksid need kaubaks väga edukalt.

Nutitelefonide osa on Lõuna-Koreas 67%, Austraalias 65% ja Suurbritannias 61%. Eestigi võib end selles mõttes arenenud turuks pidada, sest siin ületasid nutitelefonid 50% piiri juba aasta tagasi.

Hiina kasutajad tarbivad mobiilist kõige rohkem uudiseid ja ilmateadet, samal ajal kui Lõuna-Korea kasutajatest üle poolte tegeleb mobiilipangandusega. USA-s on jällegi teistsugused huvid: seal vaadatakse kõige rohkem videosid ja kasutatakse kaardi- või navigatsioonirakendusi.

Siiski on kõikide riikide kasutajatel üks ühine joon (või täpsemalt öeldes kaks) - kõik kasutavad mobiilides suhteliselt palju sotsiaalvõrke ja mänge. Kui sihtida kogu maailma ulatuses mobiilikasutajaid, siis tasub valida mängude või sotsiaalvõrgu kaudu lähenemise tee.

Vaata uuringu ülevaadet siit.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.