Skype sai valmis ettevõtete telefonisüsteemidele mõeldud Skype Connect 1.0 lõppversiooni, mis varem oli arenduses nimega Skype for SIP. Skype Connect 1.0 ühendab Skype'i kõneteenuse paljudes ettevõtetes kasutusel oleva PBX-i (Private Branch Exchange) või Unified Communications (UC) sidesüsteemiga.
Skype Connect aitab siduda firma kommunikatsiooni Skype´i teenustega. Näiteks võib Skype Connecti abil helistada firma sidesüsteemist tava- ja mobiiltelefonidele üle maailma Skype’i tavalise odavama kõneminuti hinnaga. Samuti saab vastu võtta sissetulevaid Skype’i kõnesid, lisades Skype Click & Call nupu firma kodulehele, vastata PBX-i kaudu tava- ja mobiilikõnedele, kasutades varem ostetud SkypeIn telefoninumbrit.
Ettevõte saab hallata Skype’i kõnesid olemasolevate PBX- või UC-süsteemide kaudu, sh kõnede edasisuunamine, automaatne kõnede jaotamine, konverentskõned, automaatne kohalolek, kõnepost, kõne salvestus ja sisselogimine. Lõppkasutajatele jääb Skype Connect nähtamatuks.
„Esimeses kvartalis tehtud uuringust selgus, et 37 protsenti Skype’i kasutajatest kasutavad teda ka ärieesmärkidel,“ ütles Skype for Business osakonnajuht David Gurlé.
Maist tuli välja Skype Manager, mis aitas Skype´i kontosid ja nende kulusid hallata (nt seadistada SIP profiile ja osta kanaleid), Skype Connect lisab sellele võimalusele Skype firma senisesse sidesüsteemi integreerida.
Alates Skype Connect beetaversiooni turuletulekust 2009. aasta märtsis on Skype Connectil üle 2400 aktiivse kasutaja üle maailma. Skype Connect on sertifitseeritud töötama suurte PBX- ja UC-süsteemidega Avayalt, Ciscolt, SIPfoundrylt, ShoreTelilt jt. Skype Connectiga tehtud tava- ja mobiilikõnede hind on sama, mis Skype’i tavaline kõnehind üle maailma. Skype Connecti hindade kohta leiab rohkem infot aadressil skype.com/intl/en-us/business/sip/pricing/.