Kuigi Skype on ka varem ettevõtetele lahendusi loonud, pakub uus Skype Manager varasemast universaalsemaid võimalusi, asendades varasemat Skype'i ärikasutaja juhtpaneeli, mis oli eelkõige mõeldud väiksematele ettevõtetele Skype'i kasutamise haldamiseks töötajatevahelises suhtluses.
Igas suuruses organisatsioonidele sobiv Skype Manager aitab tsentraliseerida Skype'i tasuliste teenustega seotud arveldused, osta ja jagada Skype'i krediiti ning saada reaalajas ülevaadet ettevõtte kõnekrediidi kasutamisest. Samuti saab ettevõte selle abil lihtsasti luua igale töötajale kasutajanime ning määrata, milliseid Skype'i teenuseid saab töökohas kasutada.
Skype Manageri saab kasutada ka Skype for SIP lahenduse (http://www.skype.com/business/products/pbx-systems/sip/) lihtsaks paigaldamiseks ja haldamiseks. Skype for SIP lahendus võimaldab ühendada ettevõtte SIP-põhise PBX-telefonikeskjaama Skype'iga.
Skype Manageri testversiooni saab proovida tasuta oktoobrini. Skype for SIP lahendus on saadaval avaliku testversioonina kõikidele ettevõtetele.
Hinnanguliselt kasutab 37 protsenti kasutajatest Skype'i ärieesmärkidel.