Selleaastase CeBITI kokkuvõtted on tehtud ja laupäeval lõppenud tehnoloogiamessi Hannoveris külastas Deutsche Messe esialgsetel andmetel ligi 3% rohkem külastajaid.
Osalenud ettevõtted rääkisid messil saadud kontaktide arvu ligi 30% kasvust võrreldes tagasihoidliku 2009. aastaga. Osales 4157 ettevõtet 68 riigist, 80% külastajatest olid Saksamaalt ja ülejäänud väljastpoolt. Vähenes USA külastajate osa, aga selle tegi tasa suurenenud külastajate osa Aasiast. Euroopa külastajate hulk (nagu ka sakslaste suur osa) jäi eelmise aastaga võrreldes samaks.
CeBITil sündinud kontaktide rahalist käivet hinnatakse kümnele miljardile eurole.
Järgmise aasta mess Hannoveris 1.-5. märtsil tuleb veidi teistsugune. Et vältida liigset segadust teemadega, on CeBIT väga konkreetselt ära jagatud põhiteemadeks: “CeBIT pro” IT proffidele, “CeBIT gov” avalikule sektorile, “CeBIT lab” teadusasutustele ja “CeBIT life” tehnoloogiahuvilistele tarbijatele.