Väljaannetel on tavaliselt loodud tüüplugeja profiil, et oleks teada, kellele ajakirja/ajalehte teha ja reklaamiandjatele öelda, kelleni nende reklaam jõuab. Mis seal salata, ka Arvutimaailmal on selline profiil olemas. Vaata, kui hästi see läheb kokku sinu profiiliga.
32aastane Olav on ministeeriumis arvutispetsialist. Tema arvutihuvi sai alguse juba keskkoolis, kui ta veetis pikki õhtuid kooli arvutiklassis. Seega tuli otsus informaatikat õppima minna tal kergelt. Praegu omandab Olav teist kõrgharidust, seekord majanduse alal, sest ta usub, et hea IT-spetsialist saab aru ka äripoolest.
Kuigi pabereid ehivad teiste meeste allkirjad, on peamiselt just Olav see mees, kes tegelikult otsustab, millist riist- ja tarkvara ministeeriumi haldusalas hankima hakatakse ning kelle kasuks liisk langeb. Kuid lisaks ministeeriumi IT-ostudele on Olav mõistagi ka esimene, kelle poole pöörduvad IT-küsimustes nii perekond kui ka sõbrad.
Olavi hobiks on reisimine. “Milleks mulle kogu see palk, kui ma ei võta aega, et seda kulutada?” armastab ta poolnaljatlemisi öelda.
Tüüplugeja profiil pole niisama laest võetud, vaid tugineb EMORi uuringul. Olulisemad faktid AM-i lugeja kohta on järgmised:
(EMORi meediauuring)
- 2/3 lugejaist on 20–39aastased
- Üle poole teenib head või väga head palka
- 3/4 elab linnades