Humanoidrobot Pepper teenindab Telias kliente | AM.ee

Humanoidrobot Pepper teenindab Telias kliente

Robotid ilmuvad tasapisi klienditeenindusse - kui osad tegutsevad virtuaalselt üle neti või telefoni teel kliente teenindades, siis esimesed on jõudnud ka füüsilisel kujul fuajeedesse ja müügisaalidesse klientide ette. Hansab tõi Telia uude, vastavatud peakontorisse Mustamäe tee 3 kliendiregistreerimis- ja ruumihaldussüsteemi, mille kasutamisel assisteerib kliente humanoidrobot Pepper.

Kliendialal aitab külalisi vastu võtta, registreerimistoiminguid teha ja töötajaid klientidest teavitada sotsiaalne suhtlusrobot Pepper. Tulevikus on plaanis lisada Pepperile lisafunktsionaalsust, et tehisassistent lahutaks klientide meelt ning jagaks soovijatele infot Telia toodete kohta ja seda lisaks peakontorile ka Telia esindustes üle Eesti.

Pepper.

Humanoidrobot Pepper on Baltikumis ainulaadne. “On selge, et robootika on muutumas meie elu osaks ning oleme Hansabiga võtnud eesmärgiks seda suunda meie koduturgudel arendada. Täna paneme rõhku kliendikogemuse arendamisele ja Pepper oli selleks esimene loogiline samm. Sellised lahendused aitavad teatud äriprotsesse tõhusamaks muuta,” kommenteeris Hansab Group’I innovatsioonijuht Priit Ivanov. Ta lisab, et humanoidroboti eesmärk ei ole inimtööjõudu asendada:“Robotite abil same teenuseid efektiivsemaks muuta. Inimesed peavad ikka olema, kuid nemad saavad keskenduda keerulisematele ülesannetele”.

Softbank Robotics’i toodetav Pepper on esimene robot, kes suudab tuvastada inimese emotsioone ja kõnemaneere ning vastavalt nendele valida ka sobiva suhtlusstiili. Pepperi peamisteks kasutusvaldkondadeks on büroode administreerimine, kauplustes toodete tutvustamine, lennujaamade check-in assisteerimine, järjekorrasüsteemid ja meelelahutus. Lisaks ärivaldkondadele on Pepper populaarne ka koduse meelelahutajana. Softbank Robotics on tänaseks müünud üle 10 000 Pepperi roboti ning seda kasutab rohkem kui 2000 ettevõtet üle maailma.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.