Nagu pealkiri lubab, on mu tänane manifest eriti hüplik, vastates põhiliselt küsimustele, mis teil viimase kuu jooksul Maania või seal avaldatuga seoses tekkisid. Ja mõned (lugejate saadetud) uudisnupud ka, et paremini libiseks.
Konsoolide võiduajastu maailmas, mida näiteks Timo kartis juba veebruaris (loe 2/01), algas uue hooga. Huviliste ette on jõudnud kõik kolm uue põlvkonna seadet (GameCube, PlayStation 2, XBox), pakkudes tublisti väärt lustivara. Meie kandis hakkavad need laialt levima ilmselt siis, kui inimeste rahakotid kosuvad. Praegu kardab suur osa ka, et äkki saab kalli ostuga vastu pükse, kui see pole nagu arvuti. Mina ootan endiselt teie kirjalikke arvamusi, mida neist üldiselt arvate. Eelarvamuste vältimiseks oodake aga kevadel ilmuvaid PCversioone konsoolistaaridest nagu Dino Crisis 2 ning Tony Hawks Pro Skater 3.
Novembris ilmunud Commandos 2 arvustus sisaldab mõningaid ebatäpsusi. Uue juhitava tegelasena unustasin mainimata Savo Islandil kohatud merehädalise. Lisaks ei toimu ainult Shifti all hoides ühtki tegevust tahtsin öelda, et seda peab mõnel puhul vasakule hiireklõpsule lisaks pressama. Ning boonustasemeid on 9, mitte 10. Pärast reamees Smithi päästmist ei toimu midagi, mis on Pyro poolt eriti räme viga. Kui lubatud, peab saama, isegi kui enamik lisadest keskpärased on! Mind huvitaks veel, kas mingid petukoodid võimaldavad kohe boonustasemeile jõuda. Pole nagu kuulda olnud.
Miks nostalgiarubriigi asukad üldsüsteemi eiravad, saades endiselt hindeid ühest viieni? Sest nende puhul pole kasu tehnilise kama eraldi hindamisest. Kas sina annaksid oma kunagisele superlemmikule viletsa skoori, sest graafika või heli on vananenud? Täpselt.
Märkasin hirmuga, et lubasin pajatada Peter Molyneux uutest töödest. Khm... Mälu hakkab viletsaks jääma. Luban, et sellest tuleb kindlasti juttu. Hiljemalt siis, kui Black & White 2 kõrval teame rohkem projektist koondnimega Dimitri.
AxySoft puhub vanadele klassikutele elu sisse, põhiliselt 3D lisamisega. Külasta saiti www.axysoft.com
Sierra korraldas 29. novembril San Franciscos kolmanda igaaastase HalfLifei modifikatsioonide messi. Selline üritus on kahtlemata hea põhjus, miks huvi HLi vastu iial ei rauge. Kohale sõitsid muuhulgas autorid ise. Siit tulus vihje ärisse pääsemiseks: nikerda modifikatsioone ning saada neid levitajatele. Kuulsaks ning rikkaks saades pole muidugi ilus Maaniat unustada. Ic.
***
Ja nüüd kommenteerin lähemalt game.zone.ee foorumit, kus mu üleskutsel arutati, kuidas Maaniat paremaks muuta. Praegu on meie areng nagunii piiratud: iga kuu vaid 1314 lehekülge, CD kaasa panna on liiga kallis, puudub ka asjakohane reklaam kui finantstoetus eraldi ajakirjale.
Enamik arvajaid on rõõmustava üllatusena minuga nõus, et petukoode trükkida on praeguse mahu juures raiskamine. Tore, et uudisteosa popp on. Kiiremad on muidugi neti kaudu kõigega ammu kursis, aga rubriik ongi eelkõige kokkuvõtteks. Veel koguvad populaarsust ülevaated sarjade ja þanride kohta. Arnel pakkus välja riistvara arvustused igati abiks mõte. Kõik tahavad võistlusi, kus nänni võidetaks üritan tulevikus midagi orgunnida. Samuti on hea idee lasta kindlate mängude proffidel oma taktikatest kirjutada. Kui ruumi on, miks mitte. Huvilised meiligu lauri@am.ee
Kirja suurust väiksemaks muuta kahjuks ei saa, et rohkem teksti mahuks. Ruumipuudus on loomulikult algusest peale seganud, põhjalikum arvustus peaks ikka vähemalt kaks külge haarama. Tunnistan ise ka, et arvustuste tase on Maanias seni kõige rohkem kõikunud. Üritan teha edaspidi parima, et lood oleksid maksimaalselt erapooletud ja täpsed. Kuniks ma eriti heade autorite seltskonda kokku ajan, rakendan aga palju arvustajaid, et parimad aja möödudes välja noppida. Teie aga kirjutage mulle oma mõtteid, mis teeb arvustusest hea arvustuse.
Esimene samm parimate lugude suunas on meelitada kirjutama Tanel Raja ehk Pronto, kelle lugusid aastate eest .EXEajakirjas pungis silmadega imetleti. Detsembri number on üldse paksult kuulsate mängude arvustusi täis, kui tohib mainida.
Ja head jõulu ja uut aastat! Ma tahtsingi juba puhata.