CeBIT teeb kannapöörde - kevadisest tehnoloogiamessist suviseks festivaliks | AM.ee

CeBIT teeb kannapöörde - kevadisest tehnoloogiamessist suviseks festivaliks

Kõik me mäletame messi nimega CeBIT, mis eelmise sajandi lõpul toitis Eesti arvutitööstust kontaktidega ja tehnoloogiaajakirjanikke uudistoodetega. Igal kevadel, kui meil veel lumi tavaliselt maas oli ja Hannoveris mõnikord muru juba kevadiselt haljendas, sõideti tippaastatel lausa tšarterlendudega kohale, oli Eesti boks, firmad käisid suurte seltskondadega ja seltsielu jätkus peale messi linna peal.

Nüüd keeratakse see kõik pea peale. Esiteks - uus CeBit tuleb valgete ööde paiku, nii palju kui neid Saksamaal on. Teiseks - ametliku messi asemel tehakse CeBITist noortepärane festival. 11. juunist 2018 on CeBIT innovatsioonifestival. Viis päeva kestev üritus on suunatud Y põlvkonnale, ametlikke mustades ülikondades kohtumisi ja pastakakogumisi messiboksidest. 90ndad on lõplikult möödas.

CeBIT tahab muutuda trendikaks, noortepäraseks ja taas number 1 tehnoloogiaürituseks Euroopas. Seda teatas Deutsche Messe juhatuse liige Oliver Frese eelmisel kolmapäeval, 22. märtsil Hannoveris pressikonverentsil. Tema sõnul tõsteti sellepärast ka toimumisaeg juunisse, kui on rohkem õhtust valget aega ja kogu üritust saab pidada lisaks messihallidele ka väljas. Festivali keskuseks saab kuulus Hannoveri messiala puitkatusega messihall.

Üritused saavad toimuma selle maamärgi ümber festivalialal nimetusega d!campus, kus toimuvad presentatsioonid, arvamusfestival, pidu ja ekspositsioonid.

d!campuse ümber asuvad messihallid on jaotatud kolme teema vahel: d!conomyd!tec ja d!talk.

d!conomy on sarnane viimasel ajal CeBITil valdavaks saanud valdkondadega - äri ja valitsusasutuste digilahendused. Uued tehnoloogiad ja idufirmad kogunevad d!teci alla. d!talk pakub arvamusfestivali laadset keskkonda konverentsideks, töötubadeks ja kõnedeks.

Ja õhtul tulevad juba suuremad peod.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.