Klikke loetakse sügisel - veebifestival Refresh on tulemas | AM.ee

Klikke loetakse sügisel - veebifestival Refresh on tulemas

Ehkki meil pole enam arvutimessi ja maailm on arvutikesksest liikunud tarkvara ja teenuste keskseks, on meil siiski IT- ja tehnoloogiafirmade-keskseid konverentse ja festivale. Üks suurimatest tehnoloogiafestivalidest - veebifestival refresh algab juba kolmandat korda sel sügisel ja on rohkem festival kui mess või konverents. Refresh haarab enda alla septembris kogu Telliskivi loomelinnaku.

Kolmandat aastat järjest toob Refresh kodupubliku ette rahvusvahelised edulood veebirakenduste maailmast. Kuigi konverentsil on avapaugust saati olnud festivalimaiku, vallutab tänavune Refresh terve Telliskivi loomelinnaku.

Arendajaid, disainereid ja tootejuhte ühendav konverents Refresh sündis kolm aastat tagasi asjaarmastajate huvist ja isiklikust vajadusest – Eestis ei olnud ühtegi sellist üritust, kuhu online-maailmas tegutsevad spetsialistid võiksid vabas õhkkonnas kokku tulla, et leida uusi mõttekaaslasi, arutada värskemaid trende-praktikaid, ning üksteise kogemustest ka üht-teist kõrva taha panna.

Refreshi melu ning kõrgetasemeline programm on kujunenud omaette kvaliteedimärgiks ning kohaliku kogukonna koondajaks - kes korra on käinud, see tuleb jälle. Ka tänavu on Refreshi korraldusmeeskond eesmärgiks võtnud korraldada üritus, millest nad ka ise ,sihtgrupi esindajatena, suurima hea meelega osa võtavad. Tegijatelt tegijatele sünnib ehe asi.

Ürituse toimumine Telliskivis tähendab, et ruumi on veel lahedamalt ning tegevust jagub üle terve loomelinnaku. Samas on ka tänavuse programmi keskmes kaks pealava, kus saavad sõna nii kohalikud tegijad kui ka kaugemad külalised, et jagada enda õppetunde ning juhtumeid otse „lahinguväljalt“.

Üks neist on Dropbox’i Growth PM Willie Tran, kelle igapäevasel töölaual kohtuvad arendus, turundus, disain ning tootejuhtimine. Willie sõnul on „growth“ ülipopulaarne fraas, mille sisust ei saada pahatihti päris hästi aru. Ta on veendunud, et toote kasvu jaoks ei ole ühtegi salajast häkki, nagu ka kasv ise ei ole imevahend, millega lappida nõrga toote puudujääke. Refreshi laval jagab Willie enda tähelepanekuid ja soovitusi hea toote ehitamiseks, jätkusuutliku kasvu saavutamiseks ning kliendi-psühholoogia mõistmiseks.

Peale Willie astub Refreshil üles veel kolmteist esinejat - kokku kaheksa ettekannet toote ja disaini teemal, ning kuus kõnelejejat front-end laval. Festivali pass hõlmab ligipääsu mõlemale lavale, ning melu-alale. Lisaks, mis seal salata, ka süüa saab – süüa saab palju, lausa kolm korda päevas, ning et energia ei vaibuks, saab kohvi veelgi rohkem. Viimaks ka hea uudis neile, kes eelmine aasta lootsid nännikotist leida oma isikliku t-särgi – see aasta saab seegi väike puudujääk parandatud. Kohtume Refreshil, seekord juba kolmandat korda!

Arendajate, disainerite ja tootejuhtide veebifestival Refresh toimub 8. septembril 2017. Aprilli lõpuni on Super Early Bird piletid veel saadaval soodushinnaga Refreshi kodulehel.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.