Ekspertidest koosnev žürii valis muusikaterapeut Dali Kase juhtumisel Tele2 klienditeenindusliini uueks taustamuusikaks Relax Bay nimelise laulu. See ootemuusika mõjub teaduslikult rahustavalt.
Tele2 klienditeenindusdirektori Sirli Seliovi tehakse ettevõtte teenindusliinile iga kuu keskmiselt 40 000 kõnet. “90 protsenti helistajatest saab kiirelt ühenduse teenindajaga ning ootama ei pea. Aeg-ajalt on kõnede maht suurem ning siis võib juhtuda, et kliendil tuleb enne liinile saamist pool minutit taustamuusikat kuulata,” ütles Seliov.
“Ootemuusika eesmärk on mõjuda lõõgastavalt, kuid mitte päris uinutavalt ning teaduslikult parima valiku aitas langetada ekspertidest žürii,” ütles Seliov.
Stockholmi Kuningliku Muusikakõrgkooli muusikateraapia magister Dali Kask kommenteerib: “Selles laulus on klaveripartii üles ehitatud paarile akordile, mis kõlavad läbi loo muutumatult keskmises registris. Sinna peale on tehtud rütmilisem liikuvam ja muutuvam osa, mis muudab selle loo kuulajale huvitavaks, sest uusi nüansse tuleb kogu aeg juurde. Korduv klaverimotiiv tasakaalustab neid muutusi,” kommenteeris Kask.
“Tempo mõttes paraja liikuvusega – ei ole aeglane ja uinutav ega liiga tempokas,” lisas Kask.
Kuula ise, milline on kõige sobivam klienditeenindusliini muusika: