Huawei mobiilsete seadmete uudised tarbijaelektroonikamessil CES 2015 | AM.ee

Huawei mobiilsete seadmete uudised tarbijaelektroonikamessil CES 2015

Huaweist on tasahilju kasvanud maailma suuruselt kolmas mobiilitootja - patt oleks siis maha vaikida ka selle Hiina suurtegija uudiseid aasta alguse tarbijaelektroonikamessilt CES 2015.

Huawei tutvustas elektroonikamessil rohkem kui sadat uut toodet, sh uusi nutitelefone, kantavaid seadmeid, tahvelarvuteid, mobiilsideseadmeid, targa kodu lahendusi ja sõidukitele paigaldatavaid seadmeid. Samuti näitas Huawei integreeritud mobiilse interneti lahendust Hilink.

„2014. aasta oli meie jaoks suurte saavutuste aasta. Keskendusime keskmise ja tippklassi toodetele ning see kandis vilja: aastane nutitelefonide müük suurenes 30%, küündides 11,8 miljardi dollarini. Nutitelefonid Huawei P7 ja Huawei Mate7 on osutunud populaarseks kogu maailmas. Meie kaubamärgi üleilmne mõju on pidevalt kasvanud. Huawei on esimene Interbrandi koostatud 2014. aasta 100 maailma parima kaubamärgi edetabelisse pääsenud Mandri-Hiina ettevõte,” ütles Huawei laiatarbeseadmete grupi tegevjuht Richard Yu.

„Tulevikku vaadates tahame oma nutitelefoniäri veelgi enam tugevdada ja kindlustada. Huawei suunab oma oskused ja eelised mobiilse lairibaühenduse valdkonda ning keskendub jätkuvalt autode arvutisüsteemide võimaluste arendamisele ja IoT-tehnoloogiale (Internet of Things ehk "asjade internet"). Püüame luua paremaid nutilahendusi (nt sõiduplaanid, sõidueelistused, ohutusanalüüsid), kasutades selleks Big Datat ja pilveteenuseid,” ütles Richard Yu veel lisaks.

Huawei keskmise ja tippklassi telefonide üleilmne tarne on hüppeliselt suurenenud läbi terve eelmise aasta. Selle tulemusena suurenes Huawei kaubamärgi tuntus – kui 2013. aastal oli see 52%, siis 2014. aastal 65%; kaubamärgi soovituse määr tõusis IPSOSe andmetel 43%-ni.

Tarbeelektroonika messil CES 2015 tutvustati nii Huawei kui ka Honori uusimaid tooteid. Nende seas olid Huawei P7 (mudelid Sapphire ja Arsenal ning tavamudelid), Huawei Mate7 (nii täiustatud kui ka tavamudelid) ning Huawei Honor 6 ja Honor 6 Plus.

Huawei P6 edu jätkab nutitelefon Huawei P7, mida tarniti vaid kuue kuuga neli miljonit (pärast seda, kui see 2014. aasta mais Pariisis toimunud eraldi esitlusel turule toodi). Ka Huawei Mate7 on alates turuletoomisest eelmise aasta septembris kogu maailmas hästi vastu võetud. Huawei juhtpositsiooni kõrgklassi nutitelefonide turul tugevdab veelgi tipptasemel mudel G7 (mida tutvustati ka IFA messil), mida kahe kuuga pärast turuletoomist tarniti rohkem kui miljon.

Hilink uuenes ka

Lisaks nutitelefonidele tutvustati messil ka Huawei uut lahendust Hilink ja selle strateegiat pakkuda kogu maailmale täielikult integreeritud mobiilse interneti lahendusi.

Koduste internetiühendusega nutiseadmete (andmekandjad, õhukvaliteedi monitorid, targad pistikud, kaugjuhitav valgusti, nutikas ventilaator jpm) eesmärk on võimaldada inimestele lihtsaid ühendusi igal ajal ja igal pool. Huawei integreeritud lahenduse Hilink esitlusel olid välja pandud ka Huawei MediaPad T1 ja X1, kantav seade TalkBand B1, mobiilse ligipääsu seade E5 PRO, kodulahendused PT500 ja WS331C, over-the-top-teenus OTT Huawei M330 ja sõidukile paigaldatav seade ME909Tu-565.

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.