Kasutajad hääletavad rahakotiga: mobiiliäpid peavad olema tasuta

Ehkki mobiiliäppide hinnad on juba naeruväärselt väikesed, on äppide tegijate jaoks mõnikord kurb tõsiasi ka see, et $.99 maksva rakenduse asemel eelistatakse tasuta äppi, kuid reklaamidega. Seda kinnitab Flurry uuring, kust selgub, et tasuta äppide hulk on pidevalt kasvamas. 

Kasutajate suund on selge: App Store´is oli (Flurry statistika põhjal) 2011. aastal 80% äppe tasuta, 2012. aastal 84% ja sel aastal juba 90%. 

Androidi kasutajad on veelgi kitsimad. Keskmine Androidirakenduse hind tuli aprilli seisuga 6 USA senti, iPhone+ il 19 senti ja iPadi rakendusel pool dollarit.

Flurry korraldatud testides rakenduste tasuvusega selgus, et isegi 0,99 dollarit äpi eest küsides vähendes selle allalaadimine väga palju, selle asemel kui panna oma rakendus poodi allalaadimiseks mobiilidele tasuta. Raha saab sel juhul teenida juba reklaamidest. 

Seega on ka mobiilirakenduste turul kinnitumas sama mudel, nagu raadios ja televisioonis: inimesed tahavad tarbida pakutavat tasuta, olles nõus selle eest ära kannatama reklaamid pakutava teenuse vahel (ja ees ja järel).

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.