Kui varem pidi mõne lehe fänniks hakkamiseks meelde järma vähemalt selle toote või aadressi, et hiljem Facebookist või veebist üles otsida (aga niikuinii läheb meelest ära), siis nüüd on võimalik nutitelefoni olemasolul fännilehega liitumine või mõne veebilehe "meeldivaks" märkimine oma profiilis või seinal ära teha otse tänavalt.
Selleks peab aga poodnik või muu äri omanik välja trükkima ja nähtavale kohale panema Likify suure QR koodi. Vastava mobiilirakendusega, mis QR koode oskab lugeda seda märki pildistades juhatataksegi leheküljele, kus on suur Like- ehk Meeldib-nupp ja sellele mobiilis vajutades ongi kasutaja kas fänniklubi liige või postitab oma profiilile teate, et talle meeldis see lehekülg. Seda on katsetatud juba näiteks Belgias Nike´i kampaanias.
Kõrvalolevat QR koodi mobiiliga pildistades on näiteks võimalik liituda Arvutimaailma Facebooki fännilehega.